Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty
6 stycznia 2022
Jak rozpoznać dobrą agencję SEO. Zdobądź więcej szczegółów.
Gdy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem myślisz nad tym, jakie działania podjąć, by wyświetlała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. To oczywiste przecież, że w dzisiejszych czasach obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, ponieważ to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak wobec tego znaleźć rzetelną firmę SEO? Należy kierować się podpowiedziami ekspertów.
Google radzi, jak rozpoznać rzetelną agencję SEO
Nie można zaprzeczyć, że cały sektor usług SEO, to znaczy działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, powstała i cały czas rozwija się właściwie wyłącznie za dzięki Google. Mimo występowania innych opcji, jak przykładowo Rambler, Yandex lub Bing, nadal kluczowe są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto stara się być widocznym w sieci, musi pracować na swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku usług, gdzie występuje mocna konkurencja, zazwyczaj jest to trudne bez wsparcia zawodowców z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których pojęcie optymalizacji stron jest czymś nowym, i przygotowało krótki instruktaż, jak wybrać rzetelną agencję SEO.
Kluczowe cechy rzetelnej agencji SEO
Maile Ohye, pracownik, Google z ponad dziesięcioletnim stażem, w prosty sposób wyjaśnia, jak poznać dobrą agencję SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech między innymi:
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od zrozumienia, jak działa branża klienta, jakie są cele jego przedsiębiorstwa i kto stanowi jego główną konkurencję,
- umiejętność estymacji budżetu oraz czasu potrzebnego do zakończenia zakładanych działań,
- zapewnienie stronie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
- nieustanna kontrola kondycji strony i okresową analizę jej statystyk,
- zagwarantowanie stronie opieki technicznej oraz praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
- dbałość o całościową widoczność strony www, a nie wyłącznie pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na pojedyncze słowa kluczowe.
Przedstawicielka Google wskazuje również, iż solidna firma SEO nigdy nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, często dającym widoczne efekty zwykle po kilku miesiącach działań.