Jakie działania można zlecić agencji marketingowej?

27 października 2019

Kiedy prowadzi się firmę, niezależnie czy zajmujemy się dystrybucją, produkcją czy świadczeniem usług, akcje marketingowe winny być istotnym elementem budowania jej rozpoznawalności. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki stać na organizację i utrzymanie swoich sekcji ds. marketingu, tymczasem niewielkie biznesy, które z rzadka decydują się na akcje promocyjne, zwykle korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji marketingowych.

W czym wesprze Cię agencja marketingowa?

Agencja marketingowa to grupa kreatywnych osób z wieloletnim doświadczeniem, mających szereg kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z profesjonalistami znakomicie orientującymi się zarówno w sferze kampanii reklamowych w sieci (animacje i filmy viralowe, kanały social media), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki użytkowej (również przygotowanie do druku), agencja marketingowa zapewnia klientom całościową obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą liczyć na przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i projektami akcydensów (obwoluty, papier firmowy czy wizytówki), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, iż będzie ono odpowiednio użyte na etapie tworzenia materiałów reklamowych – stoisk targowych, billboardów, ulotek bądź plakatów. Agencja marketingowa przygotuje także przyciągające, unikatowe teksty na stronę internetową zleceniodawcy, a także opracuje schemat komunikacji z odbiorcami za pośrednictwem portali społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram czy Twitter.

Kiedy warto zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są przede wszystkim do firm, które nie mają swojego działu promocji. Nie oznacza to jednak, iż to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji często polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w firmie zespołowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Przykładowo, jeśli nie ma on praktyki w organizacji sympozjów, targów czy spotkań z klientami wymagających zazwyczaj skrupulatnego planowania, takie obowiązki można powierzyć agencji marketingowej. Może ona również posłużyć za narzędzie wspomagające budowę zgranej oraz kompetentnej grupy pracowników – wystarczy zlecić jej zorganizowanie warsztatów integracyjnych czy też przygotowanie planu kursów. Na rynku funkcjonują setki agencji reklamowych, należy jednakże decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do szerokiego grona wykwalifikowanych profesjonalistów. Pozwala to na delegowanie wszystkich czynności promocyjnych jednej agencjii dzięki temu łatwiejszą kontrolę nad integralnością kampanii i wizerunku firmy.

Lokalizacja:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]